i support the caravan

Ska strax iväg och träna, tyvärr utan Moa eftersom hon är sjukling :( Har verkligen ingen lust att ta mig ut i rusket igen, längtar mest efter sömn, det känns om att det var ett bra tag sen jag sov ut ordentligt. Dessutom ska jag ta mig till högdalens simhall och där har jag aldrig vart förr. Men det ligger i alla fall bara åtta minuter med tuben härifrån, hehe (cool-tjej-92). Borde nog ta och packa min kappsäck! hare gött å sussa mycket medans jag är och svettas :P lövlövlöv <3
kjnjn

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du är så duktig:D

Träningsverk imorgon garanterar jag som en bonus!

2008-11-17 @ 17:38:05
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0