okej, nu är det verkligen dags...

...att skriva lite blogg igen. Veckan gick sjukt snabbt så precis när den hade börjat var den över typ. 
I helgen har det hänt mej en massa fantastiskt spännande saker som alltid, inte.. men men, det har varit en mysig helg, och det behövde jag.
I fredags: spinning och sen kom Julia, Aviva, Matilda, Emilia och Emilias kusin Sara hit. Najs med chips och cola.
Lördag: Klippte mej vid Hornstull (bajsfrisör gå aldrig dit!) men det vart helt okej. Sen vare sushi (!!!) och senare biofilmen "Försoning" med Inez. Filmen var med hon Kiera Knightley som är bazzbra och vaaacker som få!
Idag: sov tolv timmar inatt (skööööönt) och sen har jag bytt i Williams bur, städat lite hemma och städat lite och fikat massor hos Mormor :) 
 
Borde nog plugga lite nu. Men ha en underbar dag.. kväll. Ska försöka blogga lite mer nästa vecka än vad jag har gjort den senaste :) Fick föresten hem mitt linne idag från H&M, det var lite försenat. Och nästa vecka är det ju relationsvecka.. jaja, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0