hihi, inte alls busfrö

gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger. Vad står det i det sms:et?
Be Skepparen köra in till nät trevligt värdshus m god mat o sköna sängar Älskar dej mamma
(från mammi på klassresan :)

tryck därefter uppåt 13 gånger. vem har skickat det sms:et?
Vad härligt att höra :) Jo men jag har det najs. Ska lämna femtioårsfesten nu. Hälsa Tillbaks, vi hörs imorrn. Puss sötaste

vad står det i sms:et under?
Hur fan e håkish?  ;)

vilka sms gör dig gladast?
De roligaste :)

hur många sms har du i inkorgen?
Vafan måste man räkna då eller? palla...

vad står det i ditt 54:e sms?
Det är SNÖ ute för fan !


vem var det som skrev det?
aviva

tryck neråt 5 gånger. vad står det?
Är på vi (min mamma är så skärleksfull)

vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Jag har ny tv, YEAH :D

och i det 3:e?
+46706352093 ringde till dej men lämnade inget meddelande, Tack för att du valt 3!
(nu blir ni allt avundsjuka va?) :)

läs det sms som gör dig glad varje gång du läser?
Har du en Bazzkompis? I så fall får du gärna dela med dej till mej. Om du inte skickar tillbaks det är till mej, fem bazzkompisar plus din mamma och pappa så kommer du aldrig få ett knull. det är du som väljer, ska du erkligen gå miste om den chansen? Våga skämma ut dej, det är mitt motto!

Vilken sms kommer du aldrig att radera?

Fan va mys. Stressa inte , j e på toa och kommer antagligen sitta här i några timmar framöver. Men gör så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0