iq noll

Resultat

Din IQ beräknas vara

Lägre än vad det här provtestet mäter

Ungefär 90% av befolkningen uppnår detta resultat. Din IQ är maximalt 120.

För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

Sannolikheten att du kvalificerar dig för medlemskap i Mensa är liten.



HAha, jag var tvungen att pröva, fast det var ett tråkigt test..

Sitter här och pluggar no, så jävla jobbigt, men spanskan är värst, typ tio verb.
skitsamma, vem bryr sig. Vi hade nationella idag, det gick nog helt okej :) vet inte alls vad som händer i helgen. Förutom kanske yoga på söndag :) vi var på muskelpass igår och jag råkade ta en hävstång som vägde nio kilo istället för sju, haha, så misslyckat. 
Dessutom hände lite andra läskiga grejer igår, men det berättar jag om någon annan dag när jag har mer tid. Hoppas ni får en wonderbar evening, buenas noches, wi (vet inte hur ja på franska stavas men jag var ju tvungen att ha med något från alla b-språk, bara därför att)
<3<3  /  ellen
 


Kommentarer
Postat av: Inez

va tjusig din blogg e ^^
ska vi ses nått i helgen å kolla på topshop?
jag ringer nog dig imorgon!

2008-02-07 @ 19:31:03
URL: http://yekado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0