marionett

idag var en VARM dag :) Solen gassade och det var skönt på bänkarna på skolgården. Jag kommer ihåg när jag var liten, hur tråkiga jag tyckte att de stora barnen var, när de satt där vi sitter idag, och bara typ pratade, som vi gör idag, haha. Det är knäppt hur allt förändras, och hur tiden flyger iväg så snabbt.
Annars idag... kabaret övning. Det var kul men lite läskigt att stå på scenen. Jag får nog öva lite hemma på dansen i min hemlighet till jag blir proffs innan premiären. Jag hoppas verkligen att de andra sketcherna och filmerna är roliga. Det ska bli kul att se :)
Imorgon blire nationella matte :/ ush och fy. Men först ska jag till syslöjden en stund för jag måste sprätta upp min klänning. Fyfan jag kom ju inte ens i den, haha. Hoppas bara att jag hinner klart. Men efter det är det i alla fall lite SO och sedan lärarkabaren! hoppas att den är bra..
Nämen nu ska jag nog dra mig till det sista mattepluggandet, i matildas mattebok, hehe. jaja, vi höres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0