godkväll

JAG ÄLSKAR LIMWIRE!!!
och mina bashögtalare :P
och  gnarls barkley, och vänner!

baba, off med kärleken. Man borde sluta tänka på  m, men det går inte:(
hopplöst.

idag var det ännu en dag med bazzprao. De bryr sig typ ändå inte ens om ifall vi är där eller inte. Men vissa är skitgulliga. En dum tjej ger oss bara bitchblickar :/ palla vara otrevlig. Men kommer i alla fall att respektera alla ICA-jobbare mer nu, det  ganska jobbigt. Tur att man har vaseline...

Ikväll blir det middag hos Inez family, najs. Skulle ha tränat på friskis men det fanns ingen tid till det. Och godispåsen som jag köpte står halväten i skafferiet för lite kvällsätande (: Imorrn hoppas jag att fås täda hos underbaraste mormor, för pengarna, men mest för sällskapet! hon är så söt. På lördagskvällen blir det birthdaydinner hos paddan! grattis, i rejält efterskott :P

nej, nu orkar jag inte skriva mer, eller tänka för den delen. Har blivit mycket tänka den här veckan. Men med Matilda kan man prata om det, det är bra. Hur kommer allt att bli nu? Fan  att det skulle bli så krångligt.

kramar

Kommentarer
Postat av: julia

du kan prata med mig med, höhööhöhö

2007-10-20 @ 00:28:30
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0