busfrö

GODMORGON, GODMORGON, VILKEN HÄRLIG DAG :D
Jag vaknade vid kvart i elva och drog strax iväg till vivzi. Där badade vi och solade och bara njöt va den stekande solen! Dreeeeeeeeeeeev, vi bakade pajer och hälsobullar till morgondagen födelsedagsmiddag till äran av Aviva som fyller fjortis. 
  Senare på kvällen cyklade jag hem min moppe, den är ju trasig så det var lite pinigt att komma cyklende genom mälarhöjden, haha. Men jag överlevde. hoppas att pappsen orkar mecka lite med den, vill så gärna ut och brumma snart igen...
  "Alla" andra är i kyrkan just i skrivande stund tror jag, det var visst ngn teater...
jag vet att jag låter hundraprocent nördig nu men jag saknar verkligen greys anatomy och dhw:( får tv verkligen ta sommarledigt?
image7 aviva tar gärna bilder på sig själv :D
image5 me andy my dear ciao

Kommentarer
Postat av: avivi!

JAAA JAG ÄR SÖT, nej du är :')

2007-06-18 @ 22:11:42
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: avivi!

fan vilka klatchiga & sexiga vantar du har honey! ;D

2007-06-18 @ 22:12:22
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: ellen

vadårå;)

2007-06-26 @ 10:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0