st elsewhere

Jag hittade en skiva igår i bilen. Men det gick inte att lägga in i itunes för den ville inte samarbeta med mig. Jag blev arg och bitter. Jag börjar om en timme och 40 minuter. Det är skönt med sovmorgon men jag var ändå tvungen att gå upp eftersom de bygger om toan. Så nu sitter jag och gömmer mig häruppe för att inte vara i vägen.

Igår plockade jag svamp. Tanken var att vi bara skulle promenera vid havet men om man ser svamp så tar man hem den jö. Trattkantarell, taggsvamp, fårticka och gul kantarell. Fina grejer.

Å i eftermiddag ska jag ju till Vero Moda! Läskigt! Men det borde väl gå bra. Känns bara som om jag borde vara fett fashion... hehe får se hur det går med den saken.

aja, tjo bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0