MIN PUMLA

sitter och pluggar.. surprise?
Min morgondag kmr suga med matteprov, bildredovisning och värst av allt historiaseminarium.. Seriöst dö bara. men what to do liksom? Gick inte till Gudrun idag... :( Orkade bara inte. Orkar inte med SL seriöööst det suger musten ur mig så att säga. Måste väl ta en buss typ aptidigt imorgon i guess för att komma i tid till bilden 8:20 <3 FUCK

okej muntert värre. SRY

snart äre sportlov iaf!!!!!!!!!!!!!! SKA bli skoj att åka skidor och snowboard för jag älskar ju deeeeeet! På fredag fyller moa år så då måste jag fira henne min pumla. Måste köpa ngt också.. funderar på en myzig PJ med sovstrumpizar. det skulle jag vilja ha seriöst. Jag fryser ihjäl här hemma för vår värme e paj och det är bara 17 grader ihela huset hehehehe grymt.

FAN VA NAJS det är att få vara såhär självupptagen i min bloggish!!!!!!eller inte.
PUSS IAF LYCKA TILL PÅ SEMINARiena idag å imorrn. Ta hand om er.  FÖR DET ÄR NI VÄRDA (asså fatta skön)

måste äta ngt. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0