i change shapes just to hide from this place

Idag har jag samlat vuxenpoäng. Jag har nämligen samlat alla mina bankpapper i en mapp. Jag har ställt mig i bostadskö. Jag har skaffat en seriös mailadress ([email protected]). Jag har pratat med mamma om att bo permanent hos pappa(!). Jag har fått en sladdlös mobilladdare i present från Nordea eftersom jag numera innehar ett bankkort för big girls hehe. Jag har fyllt i jämkningsbeskedet som skall lämnas till min kära arbetsgivare. Jag har loggat in på min bank över nätet med en trådlös kortläsare och betalar nu en månadsavgift på 6 svenska riksdaler för att kunna överföra pengar till alla människor I OW. hehe. Nejmen allvarligt talat, detta är lite överväldigande, minst sagt.

Och inte att förglömma var jag ute i lördags och danzade. Det var kuuuuuuuuuuul! pusso pusso pusso

Kommentarer
Postat av: Inez

Men gud! här händer det grejer! Du e ju fan före mig med massa grejer.. jag får ta att mogna lite. När blir det skype? :D saknar dig!

2010-04-19 @ 21:47:59
URL: http://yekado.blogg.se/
Postat av: j

ooiii, bo permanent hos pappsen? :O tell me all about it

2010-04-20 @ 13:04:07
URL: http://tallarochgranar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0