förut var jag schizofren men nu mår vi bra

Har kollat på en hel säsong av en b-serie på mtv.com. Har fnissat för mig själv över alla roliga facebookgrupper. Har gått med på att ljuga om att jag bor på södermalm för DN heheheh. Har målat naglarna. Har öppnat och stängt matteboken. Har öppnat och stängt globalkunskapsboken. Har tänkt på i fredags som var perfekt.. Har sytt på tre av fyra knappar på jackan. Har ätit en av två m&m's påsar från USA. Har haft ångest. Har vart glad. Har skrattat. Har gråtit. Har packat ner mitt liv hos pappa. Har packat upp det igen hos mamma. Har kommit underfundmed att jag är trött på detta men att jag inte vet hur jag ska lösa det. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0