en gång för länge sedan...

e
...såg moa och jag alltså ut såhär. Här har du beviset bosse, jag har inte alltid vart en krulltott haha. förövrigt verkar det somom vissa lockar har försvunnit nu, fan kan det inte bara bestämma sig. SERRE assow. aja, borde väl göra lite spanska men kmr inte på något att skriva om.. Något jag aldrig kommer att glömma i hela mitt liv? Finns en del men ganska mycket av det vill jag inte dela med min spanskagrupp antar jag. Får väl skriva något bajsigt. PUZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: jo.

åh vad 90-tal den här bilden är! :D och nu vet jag att du talar sanning alltså. vi ses imorrn kanske<3

2009-09-15 @ 21:05:42
URL: http://josefinavarnamnet.blogspot.com
Postat av: Wilma

Gud vad söt bild! Man ser verkligen att det är du men det raka håret är typ värsta chocken! :P

2009-09-26 @ 09:32:51
URL: http://onthefilmsfront.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0