men äh hon är ju en fjortis...

Det är så ofattbart underbart fantastiskt knazigt och otroligt roligt att denna veckan är så här kort. Bara tre dar (innehållandes en jädrans massa prov) Är nu över och kvar är bara tre veckor av skola. Det betyder tre veckor till Grekland. På fredag åker jag till landet och hoppas att jag kan få det sista (nästan) plugget överstökat. Och sen ska jag komma ihåg att man inte kan vara bäst på allt. eller ibland inte på någonting egentligen. Men det gör ju absolut ingenting! Okej godnatt. nu ska jag lana. lol.

Kommentarer
Postat av: Inez

Det är ju så stört underbart med denna vecka :D jag njuter fullt ut precis som du. men hörrudu, ska du till landet, när ska vi då ses? ^^ inte bra ju. Har du börjat lana!?

2009-05-20 @ 22:45:07
URL: http://yekado.blogg.se/
Postat av: Inez

Imorgon låter bra! ska sitta barnvakt lite på eftermiddagen men efter det så! Vi hörs <3 nighty.

2009-05-20 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0