vilken dag är din dolmiodag?

You: hej asså vad gör du?
Stranger: shit!
You: vad?  
Stranger: fuck
You: skiter eller knullar du?

Okej igår åkte jag flak och firade studenten Inez! Det var underbart och jag kände mig som en lycklig student. Tills jag gick av flaket och var helt nerdränkt i öl och hade diverse oidentifierbara vätskor i håret. (Kände mig som en alkis på tunnelbanan som stank precis som ingången till peaceandloves scenområde i somras.. ). Men efter en dusch var jag fin som en... katt igen och firade lite till hemma hos Inez.
Och idag var jag hos pappa och såg hans elevers flak. Så konstigt att hans elever nästa år för första gången kommer vara yngre än mig :S
qw
det står (D é härligt å snickra... Lr hur Bernt?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaaaaa jag dör. du är så rolig vetuuu:D:D:D

2009-06-10 @ 08:07:15
Postat av: Inez

haha fan vilken fin skylt! :D ja, fyfan va man stank på tunnelbanan. jag satt mittemot två skitsnobbiga tjejer som kollade på mig om och om igen och rynkade på näsan. Som jag skämdes. Men åh vilken dag det var! <3

2009-06-10 @ 14:24:03
URL: http://yekado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0