easy as one two three

JA BRE!
Tänkte bara säga att jag är på landet nu och vilar ut mig efter en ansträngande arbetsvecka! Kommer hem på söndag, jobbar en vecka till och sen är det officiellt sommarlooooov! Den här veckan har jag bara drömt om att få ligga nere vid mälaren i MH och chilla galet (hata orden) med fina vänner, men istället har jag dragit upp ogräs ur Enskedes rabatter.. Men men, man ska inte klaga när man väl har fått ett sommarjobb. Det är värt det :) Och fy vad jag är avundsjuk på bachto o vivzehn som partajar uppe i Borlänge.. Försökte just ringa men jag har ingen täckning här ute.. Fick mina betyg idag också, gick ju bra. Och Michael Jackson är död, shit assow, det känns fan lite konstigt.. vila i frid eller vad ska man säga? Nej, nu ska jag knaza. Puss mina fläsklortar! <3


Kommentarer
Postat av: josefina

hej jag saknar dig

jag langtar till emmaboda!

2009-06-30 @ 05:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0