once a failure allways a retard

sitter och slötittar på greek. PHETT. Kom just hem från att ha kollat runt på sommarhus.. men det var inge fint. Eller det var väl helt okej men det hade inte "känslan" hehe. Jag har alldeles för höga krav. Önskar vi hade kvar ingalunda.. men det försvann ju för elva år sen. Fan va tiden går fort.

På onsdag åker jag till Emmaboda. Jag kan inte förstå det!! Jag längtar ihjäl mig lite men samtidigt brjar jag blilite nervös. Vad ska jag ha med mig? Vad blir det för väder? Hur ska jag få ut all äppelkaka ur matildas hus? Men men det ordnar sig coh snart äre fekke förhela slanten. Och onsdagen därefter åker jag till España!!
rgj
pusss
/Daoi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0