you make me feel like, oh boy

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Det var mysigt att vakna hos matilda
Vad gjorde du kl 08 imorse:  soov
Vad gjorde du för 15 min sedan:  spelade spel med Oskars
Det sista du sa högt:  "men vafan"
Det senaste någon sa till dig: "nej, jag ger upp"
Vad har du druckit idag:  te, kaffe, te
Vad var det senaste du åt:  mazarin
Vad var det senaste du köpte:  två kjolar
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkt trä/ljust trä
Vad är det för väder hos dig nu: solen kom just fram
Godaste glassmaken:  mango tror jag, men inte sorbet!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  nja...
Sover du tungt:  ja, som en stock oftast
Drömmer du mardrömmar: sällan, inatt drömde jag att jag hade färgat halva håret blont...haha
Trivs du med din skola: Ja
Favoritlåt just nu: fel på hjärnan, marrekurre krunnegårre
Vad ser du om du tittar till höger: Oskars och Martin som lär sig cirkuskonster, heh
Vad gör dig glad just nu:  Att jag är på landet
Vad ska du göra härnäst: gå ut och kolla på huggormen som ligger på tomten :S
Höger eller vänsterhänt:  Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis:  surt
Kläder just nu: landetkläder
Sommarplaner:  grekland, spanien, festival, vandring i fjällen :P
Hur många kuddar sover du med: en...
Spelar du något instrument:  gitarr
Morgon eller nattmänniska: båda
Vad är viktigast för dig:  att må bra
Är du kittlig: indeed
Snarkar du: vet inte, inte lika mkt som vissa *hrm* andra
Stjärntecken: vattuman
Äckligaste insekten:  spindlar! UÄH
Stökigt eller välstädat:  har det stökigt, vill ha städat
Längtar du mest efter just nu: sommarlov 

Sådär, en liten ointressant lista. Är på landet och de har skaffat trådlöst internet, det var ju inte så bra.... Nej nu tänker jag gå härifrån, hoppas ni har fint väder uppe i Stockholm med! knazknazknaz<3

Kommentarer
Postat av: glarre pårre

marrekurre krunnegårré<3 fel på hjärnan är zå bäzt. haha är också på landet med trådlöst! puzz i anuz

2009-04-10 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0