råttorna invaderar

Var just och tränade. Cyklade ner till skärholmen och svettade mig igenom ett gympapass, heh... På väg hem när jag cyklar ser jag plötsligt något litet och mörkt som springer framför cykeln. Jag hör hur någonting piper och sedan bromsar jag och vänder mig om och då ser jag en lite jävla råtta som hoppar runt och piper. Jag tror nog jag körde på den, åtminstone på svansen :S. Sedan cyklar jag lite i smått chocktillstånd vidare. Tvåhundrameter senare springer en till rättjävel över vägen. Jag stannar in (för att inte göra mer skada mot råttbeståndet än vad jag redan hade gjort) och då springer den ner i sin lilla grotta. Hahahaha... jag trodde inte att det fanns råttor här, inte såhär många i alla fall. Men det är klart, när jag var liten så byggde jag ett hus åt en råtta i min trädgård så varför skulle de inte vilja komma hit ut? Ush de är så äckliga. Har inte riktigt insett det förens nu...

Jaja, tänkte njuta av Grey's denna fina onsadg men då är det såklart hockey på teve. Bazz. Får väl bli någon deckare med pappsi istället, är så trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0