är du en pirat?

Sitter och kollar på sommarjobb med mamma. Det ser inte särskilt ljust ut. Men vad vet man? På ett sätt vill jag ha jobb och på ett sätt vill jag inte. hehe.. Men jag kanske har den hemska telefonförsäljarkarriären framför mig?

Det är så otroligt skönt att den här dagen är öööver! Den har varit hemskt.. Ikväll tänker jag glo på greys som vanligt och sedan tänker jag soooova! gott och länge. Åh, jag är så avundsjuk på inez som bara har 35 skoldagar kvar i gymnasiet, någonsin liksom! Bazz.

dg

Kommentarer
Postat av: Inez

HAHAHAHAHA garvar elakt

(nej då.. se det från den ljusa sidan! du får sommarlov istället för att bli arbetslös och du får studiebidrag igen i höst! haha)

2009-04-15 @ 19:54:28
URL: http://yekado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0