sex dagar..

.. kvar till sommarlovet! Oj va sorgligt men oj va skönt!
Balen igår blev jättemysig, så kul att se alla i sina fina klänningar :) Emma och Erik var fina som balens kung och drottning!
Idag gick jag upp tidigt för at sjunga för pappsen på hans födelsedag, GRATTIS :) Men sen somnade jag om igen occh slumrade ett par timmar till. Skönt. Sedan vart det en snabbis till piren med glass och sedan tillbaka för att hjälpa pappa och brita med förberedelserna inför middagen. Pappa har lagt ut en massa trasmattor över hela uteplatsen, haha, det ser mysigt ut. Nä, nu ska jag gå. Tjong!
ps. min tumme är helt darrig efter att ha fått el i sig genom volymkontakten till datorn, asläskigt :S. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0