paus.

ja, det är verkligen vad det har varit från bloggen, en lång skön paus.
Jag vill inte skriva för att jag känner att jag måste, och jag vill verkligen inte skriva om jag känner att jag inte har något särskilt att berätta. De senaste veckorna har det hänt mycket och det är mycket kvar nu de sista två veckorna i skolan, därför har jag inte riktigt haft varken tid, lust eller, ja vad ska man säga, inspiration till att skriva. Men det kommer det kommer..

Nu på fredag är det skolbalen och jag är lite nervös men det ska bli roligt!

Det jobbiga som jag har kvar i skolan:
  • två no-labbrapporter
  • Spanska prov
  • orientering
  • dans och sånguppvisning.
  • sy klänning
Det roliga som jag har kvar i skolan:
  • niornas lunch
  • brännboll och fotboll?
  • Balen
  • maskerad
  • klassens dag
  • SKOLAVSLUTNING
ojsan i pannkakan, mycket som ska hinnas med på två veckor. Detta blir en vecka med mycket jobb, men den är snart över och då blir det bara roliga saker! Längtar så efter sommarlovet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0