maj näjm iss

Nu har jag precis skrivit klart min sista labbrapport, jag har alltså gjort mitt sista pluggande i Mälarhöjdens skola! gulp :S . Jag har gjort två labbrapporter den här veckan och den sista blev alldeles skitdålig men jag orkar inte bry mig. Idag har jag också sytt klart min balklänning, den blir nog bra. Hela "paketet" med klänning, skor och väska ligger på sängen så jag kan titta dit ibland och se om jag är nöjd. Än så länge är jag det. Balen blir nog kul, men det känns lite jobbigt att de flesta tar det som en så himla stor grej. Det är ju trots allt bara en kväll. När jag skulle börja fålla klänningen nu i eftermiddags berättade jag för mamma att camilla hade sånt där typ lim på sin klänning och det hade vi här hemma det var usenkelt och jag slapp sy en massa för hand, bara att stryka fast!
På lördag fyller pappa år, så jag säger grattis till honom i förskott! Älskade pappa<3

image187 image188

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanken vad fint ellen! du kommer stråla! ;)

2008-05-29 @ 21:41:26
Postat av: JULIA

/JULIA

2008-05-29 @ 21:41:55
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med till 0%
neej du kommer vara sötast,
"balens drottning"

2008-05-29 @ 21:43:50
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0