ledighet

Kabarén gick bra :) det var kul, men jag dansade... fel, ibland, haha. Men det hör väl lite till? Hursomhaver.
Igår var det tårta i skolan eftersom vi hade varit så duktiga på att fixa kabarén, det var gött! 
senare vare valborg och det var mys men regnigt. Jag var så sjukt trött efter kabarén, jag hade liksom inte riktigt fått sova ut. Så inatt sov jag tretton timmar, vääldigt länge för att vara mig och det var så underbart. Jag, Marre och Julia skulle ha tränat forza idag (typ med träsvärd?) haha, men jag tror att det är stängt det är ju trots allt första maj.
Vi skulle kanske har åkt in till stan och vara med i demonstrationerna men det är nog lite sent nu, vaknade ju för en timme sen...
jaja, det ska i alla fall bli sjukt skönt med hela fem dagars ledighet!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0