framtiden

när fan är man mogen nog att veta vad man vill med sitt liv? Inte är det nu, idag i alla fall. Gymnasiehets och stress i största grad denna förskylningsdag. Jag har precis gjort klart min gymnasieansökan! :/ Mamma ska åka bort i två dagar och jag måste få det påskrivet innan fredag för att kunna lämna in det och då blev jag tvungen att fixa allt bajs på typ tre minuter..Klart att jag kan ändra mig. Men då måste jag springa efter pappa så att han kan skriva på det åt mig. Tre minuter tog det. Visst, shit, det blir braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det blir bra det blir bra. Men om det inte blir det då? ojojoj, bloggen får ta några hårda smällar idag av alla mina tusen tankar i huvudet. Det är som en spiral som aldrig tar slut med typ, om, men, vad, hur, varför? Nej. Kan inte någon annan bara välja åt mig?
dessutom är jag sjuk och ska nog vara hemma imorgon.

yes, ett glatt inlägg i högsta grad denna dag :) Ursäkta, men alla har sina upp och ner dagar. plus och minus.

det blir bra.

Kommentarer
Postat av: JULIA

vi gillar dig ändå;)

2008-05-07 @ 19:19:41
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: Anonym

vi & vi..?
;)

2008-05-07 @ 22:01:04
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0