slipper helst hälsan

jadu, det har vart ännu en kort dag i skolan med relationstema på våra få lektioner.
Imorse hade vi matteprov å de gick bra, sen vart det Franchesco Kovac (jag stavar nog fel men vad gör man?) Han var i alla fall en väldigt bra, gripande men också rolig talare. Jag fick en liten klump i halsen där men jag grät inte. Jag kan gråta hur mycket som helst när jag väl börjar och ibland kan jag göra det över minsta lilla småsak.. Men filmer och såna här tillfällen.. näe, då är der svårare att bli sådär, gråtfärdig. Hmm.. ingen människa är väl särskilt logisk? Nej men nu borde jag nog sätta igång med idrott och hälsa uppsatsen.
so long
image130
vill ha denna sko, helst två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0