shake my hips to the revolution

hejhopp :)
jag befinner mej just nu inklämd bakom en soffa på vårat hotel i Prag. Nätverkskabeln som David hade med sig räckte inte längre än två decimter så här får jag sitta och trycka.
veckn har varit härlig med skidåkning ch lite snowboarding igår (jag har träningsvärk i hela kroppen så att jag knappt kan röra mej efter snowboardingen-lite mer övning krävs alltså!)
just nu saknar jag er alla mycket, jag hoppas att ni har haft det kul, men att jag inte har missat en massa livsavgörande saker :S ?
Jag kommer i alla fall hem imorgon kväll runt halvelva. Planet landar väl vid nio någon gång på arlanda om jag inte minns fel...
Men på måndag då ses vi, ha det underbart tills dess
kärlek från prag
/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0