mååååndag.

veckan i tjeckan va najs.

Men veckan i mäckan är bajs.

okej, jag är oerhört poetisk, jag vet :) och veckan i mäckan har precis börjat och det är väl egentligen helt okej. Trist bara med per.arne som på en gång tvingar en att säga multiplikationstabellen fem minuter efter att man har gått upp...typ. I eftermiddags hade jag inga nycklar (glömda hemma hos bapi) så därför drog jag in till skärholmen en stund (where else)  och shoppade mej en stickad tröja från jc's herravdelning för femtio svenska riksdaler. Härligt.
Sen åkte jag i alla fall hemåt eftersom mamma nu var anländen och hon kunde tursamt tänka sig att låsa upp och släppa in mej (det krävdes lite övertalning). Sen vare mat och couscous, och packa och sedan gula bilen till pappa.
Nu äre kväll och jag ska sussa. gonatt bästisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0