I just want your kiss boy

Godmorgon Jag vaknade vid nio idag (!) och åt frulle mad kära pappa. Igår var jag och vivvi i stan, jag köpte en skinnjacka, har en vecka på mig att bestämma om jag ska behålla den eller inte. Funderar på att byta den mot en lite snyggare men dyrare.. får se hur det blir.
Igårkväll kollade jag på Wallander med pappa. Det är konstigt men jag gillar det bara när käre far är med. Kanske för att jag halvsov i hans knä under hela filmen, men men..
Idag vet jag inte riktigt hur det blir. Kanske skulle vi till coop, haha, men det ligger i fittja och jag vet inte hur man tar sig dit.. tänk om man hade någon moppeåkare hemma i byn, haha. Hursomhelts, kanske blir det vattengympa ikväll? det är ganska kul :) Nästa vecka ska vi simma med klassen.. förra året kommer jag ihåg att jag var skitnervös, men inte nu. Vår klass är chill.

kate nash - pumpkin soupimage153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0