grillska huset

internet är kaiko här hemma så jag kan inte komma ut när jag vill. Skitjobbigt eftersom jag har blivit smått beroende av bloggandet och av att läsa bloggar. Hur bra lät det på en skala, haha, men hur som haver.
Igår var vi på muskelpass, det var bass. Nämen helt okej, och jag tyckte att vi hade en bra ledare :)Sen igårkväll var jag, Matilda och Julia hemma hos Aviva och spelade hemmagjort RappaKalja, hehe.
Idag har vi vart på Grillska huset (Julias praoplats) och fikat. Mysigt! Sen följde vi med Matilda och köpte Håkans nya skiva. Där träffade vi bengan.
Sen på tunnelbanan satt det en man(?) eller kanske kille med skägg typ.. Han betedde sig som om han kände oss och stirrade oavbrutet och skrattade när vi skrattade. Haha, men han var.. kul.
Nej, nu ska jag dra mig och. jajuste Julia, jag hittade det hemma hos mej så du behöver inte lita rumpan av dej!

Kommentarer
Postat av: JULLANGULLAN

haha braaa ;)

2008-03-26 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0