..

får passa på att skriva blogg när internet fungerar, och det är inte ofta kan jag säga!
har hunnit med en del de senaste dagarna :) vart på cosmonova med Inez. Vi såg typ "the deep blue sea" eller nåt. Den var mys med allt från hajar till guppies, fast klumpfisken var fräsigast.
Idag har jag vart på dramaten.. eller typ en annan scen som tillhörde dramaten som hette elverket (haha) jag och pappa på elverket, det är grejer det. Nämen det var bra och finfint.
Om någon timme eller så kommer Moa och David hit, det blir najs.

Jag längtar så jag dör till våren.

Juste, har skrivit CV. Vill så gärna ha pengar i sommar, annars kommer jag vara pank i slutet av sommaren.. jaja. Det är lite krångel med papper hit och dit bara, men snart är det nog ordnat. Sedan är det bara ut och söka och övertala alla möjliga arbetsplaster om att det är just mig dem behöver!
hej
/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0