Hejdå

kom hem igår från festivalen p&l i borlänge, där bor man inte länge, haha. Nämen det var jättekul att se alla banden och att vi blev indianer på köpet, tja, det är väl sånt man får ta. Nu går jag mest runt här hemma som en zombie eftersom jag inte har sovit alls så mycket. Men snart kommer mamma och hämtar mig och så åker vi till landet tills på fredag, Det ska bli så skönt att sova, haha, och träffa oskars :)
Ceasars kent håkan hellström hästpojken billie the vision and the dancers millencolin jason mraz mando diao de lyckliga kompisarna 
och många fler <3 

Kommentarer
Postat av: JULIA

ÅH välkommen hem! men hur länge är du på landet älskling? :O:O



haha jag vet inte, ska läsa på om linjen ;)PUSSS

2008-06-30 @ 12:35:49
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: My

Det ägde:D!

2008-07-01 @ 19:07:26
Postat av: JULIA

jag gillar dej ändÅ ;)

2008-07-03 @ 22:24:13
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0