go to hell

Det var jobbigt att gå upp imorse, även om jag inte gick och la mig sådär supersent som vissa andra :) Jag satt uppe till ett och nördade dator medans åskan mullrade utanför. Jag tycker att åska är härligt på något sätt.
Jag pratade också med kära syster igår. Hon befinner sig just nu i en by som heter Antigua i Guatemala. Hon är väldigt långt bort men när man pratar med henne på skype och ser henne i webcamen då känns hon ganska nära. Jag längtar tills hon kommer hem! Om typ fyra veckor tror jag det är dags att hämta henne ute på arlanda.
Idag har jag och Matilda vart i stan. Vi skulle köpa lite grejs till festivalen men sen blev det inte så (typiskt, hah) utan vi shoppade reaskor för femtiokronor på weekday istället. Fick två par converseliknande kopior i svart och grått för hundra spänn sammanlagt :) Ett kap som sagt. Bachti köpte röda och låga, fina!
Nu sitter jag mest här och knarkar tic-tac, de är tyvärr slut snart och de finns inte att köpa i sverige, men vad gör man liksom? Snart kommer Julia och Matilda hit och så ska vi pröva att sätta upp tältet, det går nog bra, hoppas det är fint. Nä, nu ramlar stolen ihop, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0