she had so much soul

Kom just hem ifrån min stadstur med pappa. Vi åt ceasarsallad (fyi) på ett muséum på Skeppsholmen och sen kollade vi på någon utställning som var sådär halvintressant. Men pappa verkade nöjd och det var trevligt att umgås med honom så jag blev också nöjd. Imorgon kommer Matilda hem från Las Palmas och så ska jag med Oskars på Grönan :). På lördag ska jag, Matilda och Aviva jobba på någon av Avivas familjekompisars bröllop. Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska göra, och senaste gången jag var på ett bröllop var jag typ fem, men det blir säkert kul! Jag tror inte att jag vill gifta mig i framtiden. Kanske beror det på att mina föräldrar är skilda som gör det, ja liksom svårt att tro på, det här med livslång kärlek alltså. Men vad vet jag egentligen? Jag har ju hela livet på mig att "utforska" kärleken, haha. Kanske ändras min syn på det hela..?


den fina skylten som spanjorerna hade förberett åt oss när vi kom dit innan sommarlovet på ett utbyte med skolan :) Ser nivar det står Ellen?

Kommentarer
Postat av: Agneta

nej jag ser inte. men det kan bero på att jag är färgblind..

2008-07-09 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0