Sängdags

Då var det dags att sussa, tidigt idag likasom igår (är likasom ett ord?)
Imorgon blire balklänningstyg-shopping, bild, och annat roligt grejs i skolan.
Efteråt ska jag hem, plugga, och sedan ska jag och pappa äta Sushi (!) innan vi går på öppet hus på Globala Gymnasiet. Där har dom typ Samhälle med bild och form inriktning (KUL!) men jag vet inte... Har dessutom ångrat mej om att var hundraprocentsäker på att gå samhälle. Kanske blir det natur? Äh.. Kan inte någon bara bestämma åt mej, får magknip bara jag tänker på det. Så, let's not.
Nej, sängen får rädda mej från dumma tankar även denna kväll.
Sov underbart djupt och skönt och dröm härliga drömmar (om mej)
image94Visst var allt enkelt när man var liten?

Kommentarer
Postat av: Inez

jag som tänkte ringa dig.. ^^ men du verkar ha rätt fullt upp. kanske imorgon då? det blir säkert bra det där med gymnasiet.. sam/bildåform lär ju va kul!

2008-01-30 @ 20:16:57
URL: http://yekado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0