Den tjugoåttonde

ännu en vecka har startat idag, fy fasiken.. Men det är väl bara att bita ihop.

Fick mitt bodybutter idag av aviva :) finns tyvärr ingen bild på det (granatäpple) så jag tog en på jordgubbe istället eftersom min också är röd! Fick också en Body mist igår med doft av oceanus, somrigt:) Längtar så jag tror jag dööör.
image92image93

Men dagen var i alla fall helt okej. Här hemma hade vi den första middagen med alla samtiliga samlade. Härligt! Visst är jag liiite utanför mellan Oskars och Malin om jag ska vara helt ärlig. Men det kommer nog också att ändra sig. Dom är i alla fall supersnälla!

Nej, nu ska jag nog dra mej till några andras bloggar, borde dessutom sussa tidigt ikväll, det är så skönt att sova !
Godkväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0