den tionde

fan, känner att jag inte orkar skriva. Men jag måste ju uppdatera för min hundratals nyfikna läsare..!image83
  skola idag, grått, blött och slaskigt väder och det passade ju sådär superfantastisktunderbartjättebra eftersom vi skulle vandra den långa vägen till Västertorp gymnastiken. Men, men det var en okej dag, hade bara roliga ämnen typ. imorgon är det fredag! det blir skönt att få sova ut. Känns så konstigt att vi har börjat skolan redan. Lovet gick snabbt men det känns ändå som en evighet sen det började.
  Det var nästan lite vårkänslor idag! så härligt. Även om det antagligen kommer typ snöa imorgon så var det mysigt.
nu måste jag plugga, försent som vanligt. skit, skit.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0