den sjätte

vaknade sent idag. Önskade att iidag var igår så att det inte skulle vara så kort tid tills skolan börjar. Men idag är idag och, that's it...
bakade i alla fall lite kladdkakemuffins (hehe, mamma bakade) och drog iväg föratt möta Maja vid tunnelbanan. Sen vandrade vi genom slask och duggregn hem till Emilia. Där var det mys med YogiTe och knytiskakor! Lite julklappsbyte också men.. det blev lite konstigt alltihop eftersom några var sjuka och så. Men annars var det bra och mysigt.
Gick hem och typ, sov. Sen åt jag, tittade lite på Andra Avenyn (inte så bra...) och nu sitter jag här. Har lite smått ångest (eller ganska rejält med den saken) inför skolstarten. Sommarlovet är långt och skönt så att man nästan an tycka att det är lite kul att börja skolan igen och träffa alla människor. Men jullovet är bara piss. det är inte direkt frestande att dra sig ut om morgonen genom slask, kyla och isande vind mot ett tråkigt klassrum med mesgula väggar. Oj.. tog jag i lite väl där kanske? nej. Jag är skoltrött och skit. Men, men... vad kan man göra?
Imorgon blir det födelsedagslunch med Julia? hon fyller ju år imorrn ffs! grattis i förskott. 16 år, byxmyndig igen, haha.
Nu är det sexton dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: DOUCHEBAGS

Himla snygg header du hade :)

2008-01-06 @ 20:48:51
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: julia

TACK ÄLSKLING!

2008-01-06 @ 21:26:36
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0