den någonting



Aviva gick precis härifrån, skönt. Nej jag drev, haha, skittrist var det :/ men kul at du var här. mycket babbel och lite gråt, hehe.

Idag har jag vart med www.ttinglan.blogg.se -matilda på Brännkyrka gymnasium. Det var fett fin och fräsch men jag vet inte... vet ingenting känns det som. Sen var vi i alla fall i stan och smygshoppade lite på rean:) najs.

igårkväll var jag och julia hemma hos Matilda och lekte. Nej men det var trevlans. Imorgon blire träna och packa för fullt på klubbis ;) på tisdag bär det av mot nya tider.
Och vad händer nästa helg? Only time will tell!

har ändrat tilll texten Andy i hela bloggen, haha, lite småfult men va tycks?
nämen nu blev jag hungrig, ska nog gå och ta mej en nattmacka.

känner mej så glad :) så här har ni lite:
kärlek<3

Kommentarer
Postat av: julia

gråt? :(

2008-01-20 @ 00:03:34
Postat av: Aviva

HAHA!

2008-01-20 @ 14:09:56
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0