snart...

...åker jag iväg! vid tre ska vi ta oss ut härifrån med pickpacket och knöla oss iväg till centralen där vi ska möta Moa och david. Sen tar vi tåget till arlanda, vi lyfter runt halv sex. Halvåtta/åtta är jag i Prag. Där ska  vi sova på ett hotell i utkanten av stan och tidigt imorgon bitti åker vi till Danske  Lazne där vi ska bo på ett annat hotell nära skidbackarna. På lördag morgon åker  vi tillbaka till Prag, den här gången i  de centrala delarna, och där ska vi bo under ungefär ett dygn. På söndag kommer jag hem igen.
Tänk så snabbt den här veckan kommer gå.. hoppas att det blir roligt :) Längtar lite efter Moas födelsedag som är den 26:e, på tisdag blir det tror jag? det är kul att ge bort presenter.
Ska nog packa klart nu, sen ska jag till globen och köpa schampo och laddningsbara batterier, haha. Typiskt såhär i sista minuten..
Nämen, ni får ha det underbart <3
image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0