asså

shit, jag vet inte vad det är med mej. Jag har så inte tid med det här egntligen... ush på mej!
hehe


Har du pojkvän/flickvän? nope
Är du kär? nej, tyvärr
Hur tidigt stiger du upp? alldeles för tidigt
Vem/vilka vet mest om dig?  hmm... det är ganska många som vet mycket hehe, woops
Gillar du att slåss? ja, haha, nej, inte direkt...? men ibland får man ju sina smy ryck..he

Vad ska du göra ikväll? Vi ska ha gäster  :)

När var du senast full? ush
Har du utländska föräldrar?  Nej
Var har du ont?  I nacken, vad har hänt med mej?
Är du bra på att måla?  JA Jävlar asså!
Vem kramade du senast? Frida.. eller vardet camilla?
Vad längtar du till? Tjeckien
Vad heter dina husdjur?  William, marsvin
Har du körkort? nej, en jag får övningsköra! woho

Favoritgodis? sodapops, allt surt med typ färgämen :) å skumbananer med mörks choklad (som ingen annan tycker om)
Morgon- eller nattmänniska? Helgmorgon
Sparare eller slösare? Sparare om jag vill så...?

Bio eller promenad? Promenad är mysigt, men bio med, båda?
Är du kittlig? nej, inte alls.. :)

Rädd för insekter? uäh! spindlar på dass om sommarn :S (åh, sommarn..)
Anser du att du är stark? jovars, haha, nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0