I'm dreaming

Jag är så trött på datorer så jag skulle kunna dö (men ändå sitter jag här, hehe). Vill mest bara sova och ha jullov nu på en gång. Den här veckan har inte vart tipptopp direkt. Men jag måste väl inse att jag inte måste vara bäst, jag måste inte ens alltid göra mitt bästa, det är okej ändå. Men men, idag har jag vart ledig nästan hela dagen så jag har ägnat mig åt att köpa julklappar. Stötte även på syster och aviva, mycket trevligt :) Ska  stänga av datorn och slå in lite julklappar nu. Måste börja tänka på julrimmen också...
ps.  var är snön?  .ds
tye

Irland i somras

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du måste inte vara bäst för du är BÄST!



Lycka till med julrimmen:D

2008-12-17 @ 21:13:34
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/
Postat av: havivi

svar på frågan:

..inte på irland i varje fall!

2008-12-18 @ 15:49:54
Postat av: Anonym

hej(: hörruuu kolla din bilddagbok va jag har skrivit i gästboken.. orkar inte skriva det här igen :P pöss!

2008-12-27 @ 23:14:33
Postat av: Anonym

oj... det var från josefina ^^ :=)

2008-12-27 @ 23:15:27
Postat av: du vet vem, oki?

UPPATERA ELLEN JARRÈ

2008-12-28 @ 15:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0