på hjärnan



japp, denna låt har jag idag på hjärnan. Den är bra, en sån låt som man skulle kunna storgråta till..
Idag har jag städat lite hemma hos pappa, vi filmade William så att vi ska kunna skicka filmen till hans potentiella adoptivfamilj i Skåne. Fan, jag vet inte vad jag vill, men jag fattar ju att Moa och pappa inte kan ta han om honom när jag inte är där hela tiden. Vi får se hur det blir. Hoppas att "Skåne familjen" ser hur underbar han är, för det är han. Nä, nu ska jag dra mig tillbaka till pluggandet, jippie. So-uppsats here I come.
upptäckte just att de typ filmar en anka i slutet av videon, haha, orkar inte byta. ojdå, det är inte ens den riktiga videon, hehe. vafan :) hemmagjort gillar vi!





Älskade tuss<3

Kommentarer
Postat av: Aviva

"HEMMAGJORT GILLAR VI"-
gillar du potatispasta med ketchup å ost då??`
HAHAHAH JAG ÄR KUL

2008-04-06 @ 17:15:40
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0