två månader till mitt nya liv

Jahapp, då var det en ny vecka igen då. Kommer inte ihåg hur mycket jag skrev i mitt förra inlägg. Men i helgen har jag:
  • myst hos Julia med matilda aviva och frida
  • vart på gymnasiemässa, men inte blev man särskilt klokare av det :S
  • myst med Inez
  • Städat hos käraste mormor Inga
  • tränat på friskis med min hurtbullekompis aviva
  • packat och flyttat till mamma
Kul va? äsh... skitsamma. Nästa helg ska jag till Jönköping för att fira farmors födelsedag <3 Måste hitta något att ta på mig bara. Träffa hela släkten... Jag borde verkligen plugga nu. Men va fan, jag orkar inte. Sitter här och skriver av mig en stund först. Imorrn blir det britney bitch ;)
På onsdag ska jag till Enskede för at yp völja knoppar till garderober och sånt knazeri. Det var längesen jag skrev om Enskede.. 2 MÅNADER KVAR!! fattar ni :O :S ?
men det blir najs, längtar så ofattbart till jul.

image34
hittade en fräzbild.
ps. rubriken var en skämt? .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0