thanks it's friday!

inte gud... Okej, då var det dags igen, ellen Jarl fortfarande glassig men, huvudvärk, skoltrött, förvirrad....

Okej, jag  ska sluta referera töntiga sångtexter sådär. Eller? kaaaaaaaaaanske?
ush, jag sitter här och surfar på gymnasium. Helt omöjligt att veta vad man vill. Hur ska man kunna bestämma sig? Längtar till gymnasiet men är lite orolig också. Vad kommer hända? Kommer jag få några kompisar? ja fyfan.. tänk vad skönt när det väl är bestämt! då är det som det är liksom. Men det är ju ändå kul att det kommer hända något nytt. En nystart - har gått i samma skola nu i nio och ett halvt år. Äsh, jag får tänka hur spännande det kommer att bli! Har iaf bestämt mej för att jag vill gå sam och inte nv. Förhoppningvis sp/betéende :) eller sam bild (!) vilken drömlinje för mej alltså..
  Idag tränade vi med "bandet" haha. Men det var mys, förutom att matildas jacka blev innelåst :S men hon överlevde. Sen var det lite mysfik på nästan hemma... Det var länge sen jag var där sist. Vi pratade om hur längesen det var, och hur länge vi kunde sitta där. Timme ut och timme in. Men vi fortsätter väl med några fikastunder då och då efter gymnasiet va? det måste vi!
  Ikväll vet jag inte vad som händer.. Har huvudvärk så vi får se hur det blir. Längtar mest efter att ta ett varmt bad :) Imorrn blir det gymnasiumässan och kanske Inez :) på söndagen blir det väl lite plugg och sen FRISKIS OCH SVETTIS ! hihi :)
Kyssar <3


Kommentarer
Postat av: aviva

vi MÅSTE fika på nästan hemma under gymnasiet, typ varje daag! ofcourse bajb

2007-11-18 @ 12:21:57
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0