söndag fylld av lite härlig ångest

jag vaknade upp imorse och det första jag tänkte var att det är skola imorgon. Jag orkar inte... Fast så tycker inte MAtilda om att man säger fför egnetligen är det klart att man orkar. Men man kanskeinte vill bara. Gjorde nyss ett test om vad för sorts bloggare jag är och jag blev en modebloggare, haha, hur fel kan det bli?

och så ett till test :) jag är alltså ungefär lika gammal som moa ...

Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 11.4

 
Din ålder borde vara 21.2 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Och sen ett till test, hihi:

Du är: 25.8% fjortis

- jag vet inte om det är bra eller dåligt :S... men jag är ju faktiskt femton så då är det nog okej att vara lite fjortis :)
 
De här testen kan du göra här!  :
http://www.vuxenpoang.com/result.php
http://www.fjortispoang.com/result.php


Alltså är jag en tjugoettåring med 25 % fjortis i mej ?


Kommentarer
Postat av: elllen

hihi, om jag ska kvallra lite blev julia en 10 åring !
:)

2007-11-11 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0