första dagen på evigheten fram till Jul

ho ho, finns det några snälla barn här?
Skolan började idag... Hmm... det var väl helt okej antar jag.
Förutom att jag fick veta att vi har prov nästa vecka och två redovisningar den här veckan (lugn, den ena är spanska som bara jag och Camilla har... nyhetsredovisnings bajs- på spanska! :S )
Vi fick se skolfotona idag :D:D:D JAg var fett het::P nej jag drev, men det var helt okej. JAg tyckte vår klass så himlans trevlig ut :) Och de tär det ju också. FAst idag var vi inte helt komletta... Camilla har typ flunsan stackarn och så såg jag inte till patte min baby boy ;) hihi.
  Försökte publicera en bild men de funka typ inte och jag harnoll koll. Efter skolan köpte jag och knullis liiiiiiiite godis. Väl hemma åt jag paj, sen åkte jag hem med lite papper som jag hade stulit från Matilda till henne. Där åt jag liiiiiiiiite godis... hehe. USh, jag vill inte ha  gula tänder :S
Men fattar ni att det är typ skitlite tid kvar till jul? AAAAAAaaaah! åh, så härligt mysigt det ska bli. Och efter lovet kanske det blir lite klassens dag och sånt :D äntligen. Om ni undrar hur fjortis jag är, är det bara att kolla in: www.ttinglan.blogg.se
tup en ascool blogg av en skitsexy tjej ;)
nämen due... Måste göra  So:n nu..
Sussa sött <3<33

ps.Lovet var najs med er underbaraste. Dsimage25

en liten söt bild på mej och Oskars, haha, visst e han het när han äter :) <3

Kommentarer
Postat av: julia

(x) du e blond
( ) du fixar sminket mer än 3 ggr per da
( ) du säger omg minst i vartredje mening
( ) du hänger runt stan på fre o lör kvällar
( ) du tkr att moppekillar e det hetaste som finns
( ) du ersätter s med z
( ) du andvänder smilisar i varje mening när du pratar på msn
(x) du tittar deej i spegeln innan du gå ut
( ) du annvänder ordet GRR
( ) du vickar extra mkt på asset när killar går förbi
( ) du går på stan minst 2 ggr i veckan
( ) du kan inte gå ut om det regnar får då förstörs håret
( ) du blir kallad stans största fjortis av dina polare
( ) dina polare säger att du har blond iq
(x) du skrattar spec åt dina egna skämt
( ) du tar kort när du har fixat deej
(/) du är ego (det händer...)
( ) du ser till att stringen syns när du böjer deej ner
( ) om du gör nått med skolan t.ex bygger nått i sanden så säger du nä det här kan inte jag göra för då får jag sand under naglarna
(x) du fixar till håret så fort du ser en glasdörr/spegel
( ) du kan bli kär i nån på 10min
(x) du älskar att umgås med killar
(x) du gillar o festa
( ) du röker
( ) du snusar

totalt: 6,5
0-5 inte fjortis
5-10 lite fjortis
10-15 mycket fjortis
15-20 fjortis varning
20-25 mega fjortis

2007-11-07 @ 18:46:56
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: julia

(x) du e blond
( ) du fixar sminket mer än 3 ggr per da
( ) du säger omg minst i vartredje mening
( ) du hänger runt stan på fre o lör kvällar
( ) du tkr att moppekillar e det hetaste som finns
( ) du ersätter s med z
( ) du andvänder smilisar i varje mening när du pratar på msn
(x) du tittar deej i spegeln innan du gå ut
( ) du annvänder ordet GRR
( ) du vickar extra mkt på asset när killar går förbi
( ) du går på stan minst 2 ggr i veckan
( ) du kan inte gå ut om det regnar får då förstörs håret
( ) du blir kallad stans största fjortis av dina polare
( ) dina polare säger att du har blond iq
(x) du skrattar spec åt dina egna skämt
( ) du tar kort när du har fixat deej
(/) du är ego (det händer...)
( ) du ser till att stringen syns när du böjer deej ner
( ) om du gör nått med skolan t.ex bygger nått i sanden så säger du nä det här kan inte jag göra för då får jag sand under naglarna
(x) du fixar till håret så fort du ser en glasdörr/spegel
( ) du kan bli kär i nån på 10min
(x) du älskar att umgås med killar
(x) du gillar o festa
( ) du röker
( ) du snusar

totalt: 6,5
0-5 inte fjortis
5-10 lite fjortis
10-15 mycket fjortis
15-20 fjortis varning
20-25 mega fjortis

2007-11-07 @ 18:47:03
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: julia

(x) du e blond
( ) du fixar sminket mer än 3 ggr per da
( ) du säger omg minst i vartredje mening
( ) du hänger runt stan på fre o lör kvällar
( ) du tkr att moppekillar e det hetaste som finns
( ) du ersätter s med z
( ) du andvänder smilisar i varje mening när du pratar på msn
(x) du tittar deej i spegeln innan du gå ut
( ) du annvänder ordet GRR
( ) du vickar extra mkt på asset när killar går förbi
( ) du går på stan minst 2 ggr i veckan
( ) du kan inte gå ut om det regnar får då förstörs håret
( ) du blir kallad stans största fjortis av dina polare
( ) dina polare säger att du har blond iq
(x) du skrattar spec åt dina egna skämt
( ) du tar kort när du har fixat deej
(/) du är ego (det händer...)
( ) du ser till att stringen syns när du böjer deej ner
( ) om du gör nått med skolan t.ex bygger nått i sanden så säger du nä det här kan inte jag göra för då får jag sand under naglarna
(x) du fixar till håret så fort du ser en glasdörr/spegel
( ) du kan bli kär i nån på 10min
(x) du älskar att umgås med killar
(x) du gillar o festa
( ) du röker
( ) du snusar

totalt: 6,5
0-5 inte fjortis
5-10 lite fjortis
10-15 mycket fjortis
15-20 fjortis varning
20-25 mega fjortis

2007-11-07 @ 18:47:12
URL: http://jjuuliia.bilddagboken.se
Postat av: padda

han e nog ännu hetare när han bajsar

2009-10-20 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0