demonstrera mera!

SÖndagen har kommit till ett slu, och snart börjar skolveckan igen. Gårkvällen var mysig med Frida, Aviva och julia på en Italiensk restaurant vid Gamla Stan och sedan fik på Café fåtöljen. Pastan var mumsig, aight? ;)
  Mina nya skor kändes varma och cozy :P och  nu har avivi likadana fast bruna den sneakern (som julia brukar säga  :) )
Imorrn blir det cemonstration med alla ! kul det ska bli:) Klart man är emot förhöjda avgifter på kulturskolans kurser. Det ska ju vara ett ställe dit alla kan gå!
  Idag var fars dag och det firade vi med pappamiddag hos moa och david.
      

nu ska jag dricka te med världens bästa pappa. Sov gott <3


Kommentarer
Postat av: aviva

ååh, det var ju den där coola bilden som vi tog på din mun med inez kamra. feeeeett fräzz..
förresten är jag ingen sneaker, vi såg dom ju tillsammans :p vill inte att omvärlden ska få en härmig syn av mej ;)

2007-11-12 @ 16:19:03
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: bloggaren

jag skriver vad jag vil i min blogg! fast, hihi, du har kaaaaaaaanske rätt.. kaaaaanske.. kanske.... fel!

2007-11-12 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0