nyvaken

Finns det något härligare en sommarlovsmornar (vet inte hur det stavas) ? Att hoppa upp ur sängen och ta sej en joggingtur! Nej jag dreeeeeeev :) det bästa med morgnarna är att det är okej att bara ligga och dra sig, sätta sig vid datorn, läsa skvallerblaskor, man har tid att prova sjuttiotusen olika klädalternativ för dagen^^
 Jag tror att min kropp verkligen behövde det här lovet nu. Även om jag somnar vid typ halv tolv så sover jag typ elva timmar, så jävla najs asså. Fast lite skumt känns det när jag vet att alla andra gick upp för typ tre timmar sen och drog till körkan... Men va fan, om bara några dagar ligger hela åttan och drar sig, så an vi vara lata tillsammans!
  På onsdag fyller vivzi år... vad önskar du dej?
nej, nu ska jag nog gå och äta frukost, blir det morotskaka idag igen kanske? Haha, gott var det i alla fall.

kras min slashas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0