nerd

ska städa hos mormor idag, trevligt med lite tillskott i kassan! Fast just nu har jag inget som jag verkligen behöver så då kan jag ju bara ta det chill och spara tills jag hittar något oersättligt :D
  Inez min kära, det var läääääääääääääänge sen nu :( Senast var när vi åt på pizza hut och busade med bankomaten, haha ;) saknar dej så det knakar. Men vi får ses när jag kmr hem från öland... eller kanske en kortis på lördag kväll? En prommis, aight?
  (harry in my heart)
PS. visste ni attdet är jag som spelar cho chang i filmen^^. DS

stön och stånk :P

 jag leker fotograf :P


Kommentarer
Postat av: Inez

Va söt du e :) saknar dig med ju, hur mycket som helst. jag kommer från gotland på torsdag och du kommer från öland på.. ? vet inte men snart hoppas jag. vill inte vänta med att träffa dig för länge!
inte för att du kommer läsa det här innan men ha det så bra där :D älskar dig <3

2007-07-21 @ 09:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0