fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanafndvnjndavlnasd

fan! Vaknade på landet i mitt fridfulla gulblommiga rum, full av förväntad inför morgondagen då jag skulle åka till kreta! Vid två på eftermiddagen var vi på väg hem, vi satt i bilen, jag mamma och Mats. Mamma lyssnar av sin röstbrevlåda och berättar att det var pappa och att han sa att vi hade missat planet, vi skulle egentligen ha åkt idag istället för imorrn... Vad mer ska man säga?
  Åkte iaf hem till pappsi (som var sjuk med feber och mycket ledsen) med packning och positivitet! Men, alla var helt utslagna. Nu har det i alla fall bestämts att vi ska åka på fredag istället. Ungefär samma resa tror jag, annat hotell bara. Men de där sexton tusen kronorna- borta. Jag hoppas hoppas hoppas att pappa kan få ett läkarintyg och att vi kan få åtminstone lite av pengarna tillbaka, annars lär jag ju aldrig få höra något annat i ungefär hela mitt liv. kul.  

  Men, men, pengar kan man få tillbaka, jag hoppas bara att det blir en rolig resa som vi alla kan njuta av :) Det ska nog inte bli så svårt, haha

    men nu får jag ju umgås litre mer med er- i alla fall de få som är hemma, aviva, frida och julia, och camilla tror jag att det är, svårt att hålla koll på alla nu :S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0